سایت هوش مصنوعی برای ساخت انیمیشن

سایت‌ها و ابزارهای انیمیشن سازی با هوش مصنوعی امروزه به یکی از جذاب‌ترین و مورد توجه‌ترین تکنولوژی‌ها در حوزه دیجیتال و ساخت انیمیشن تبدیل شده‌اند. هوش مصنوعی، با بهره‌گیری از الگوریتم‌ها و شبکه‌های عصبی پیشرفته، به افراد و کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا به سرعت و با کیفیت بالا انیمیشن‌هایی زیبا و جذاب ایجاد کنند. از انیمیشن‌های تبلیغاتی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و هنری، این سایت‌ها و ابزارها به تولید کنندگان اجازه می‌دهند تا خلاقیت خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند.

در این مقاله، ما به معرفی چند سایت‌ هوش مصنوعی انیمیشن می‌پردازیم. سایتی که به شما امکان می‌دهد به سرعت و با سادگی انیمیشن‌های خلاقانه ایجاد کنید و از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای بهبود فرآیند ساخت استفاده کنید. همچنین، ما در این مقاله به مزایا و ویژگی‌های برتر این سایت‌ها می‌پردازیم و پلن‌های قیمت‌گذاری آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. همراه ما باشید تا دنیای جذاب ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی را کشف کنیم.

با ما همراه باشید تا 5 سایت‌ هوش مصنوعی انیمیشن را به همراه ویژگی‌هایی آن‌ها به شما عزیزان معرفی کنیم:

1. سایت VYOND: مناسب برای تمام سلیقه‌ها

ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی

Vyond، که قبلاً به نام GoAnimate شناخته می‌شد، یک نرم‌ افزار عالی برای ساخت انیمیشن‌ با هوش مصنوعی است که توانایی جلب توجه بینندگان را داراست.

ویدیوهای انیمیشنی ساخته شده با Vyond برای جذب مخاطبان در حوزه‌های بازاریابی، آموزش الکترونیکی (eLearning) یا دوره‌های آموزشی بسیار مناسب هستند. همچنین می‌توانید ویدیوهای انیمیشنی تولید شده توسط Vyond را برای کانال‌های رسانه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های کسب و کار خود استفاده کنید.

ویژگی‌های برتر سایت هوش مصنوعی انیمیشن Vyond:

  • سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows، Mac و Linux
  • مناسب برای دوره‌های آموزشی L&D، ویدیوهای توضیحی، ویدیوهای معرفی محصول و ساخت موشن گرافیک
  • بیش از 50 لایه و فیلتر برای ایجاد آثار و ویدیوهای انیمیشنی
  • قابلیت هماهنگ‌سازی لب‌های خودکار که به شما امکان می‌دهد صداها را با انیمیشن‌های کاراکتر تبلیغاتی خود هماهنگ کنید

Vyond دارای چهار پلن ویژه است:

  1. پلن Essential: با هزینه ماهانه 49 دلار (25 دلار در صورت پرداخت سالیانه) اما لوگوی این شرکت بعد از خروجی گرفتن انیمیشن‌ها در پایین سمت چپ ویدیوها درج می‌شود.
  2. پلن Premium: با هزینه ماهانه 89 دلار (54 دلار در صورت پرداخت سالیانه) و بدون درج لوگوی شرکت.
  3. پلن Professional: با هزینه ماهانه 179 دلار (83 دلار در صورت پرداخت سالیانه) و دسترسی به ویژگی‌های ویژه‌تر از جمله همکاری و گزینه‌های برندینگ فراهم می‌کند.
  4. پلن Enterprise: یک پلن قابل تنظیم برای کسب‌وکارها است.

مزایای Vyond:

  • رابط کاربری آسان برای ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی
  • وجود تعداد زیادی شخصیت‌ها و تجهیزات منحصر به فرد برای ویدیوها
  • امکان ساخت ویدیوهای توضیحی به صورت تخته‌سفید یا کارتونی.
  • شرکت Vyond به طور مداوم نرم‌افزار خود را به‌روز می‌کند، به طوری که اغلب ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود!
  • شامل قابلیت تبدیل متن به گفتار برای صداگذاری آسان.
  • شامل تعداد زیادی قالب ویدیو.
  • تعداد زیادی آموزش برای کمک به یادگیری استفاده از نرم‌افزار.

2. سایت هوش مصنوعی انیمیشن NEURAL FRAMES

ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی

Neural Frames یک ابزار ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی نوآورانه است که می‌تواند فرآیند ایجاد انیمیشن را تغییر دهد. این نرم‌افزار نوآورانه روند ساخت ویدیویی دیجیتال را ساده‌تر می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که بر روی داستان‌گویی و ایجاد مفهوم تمرکز کنید. این ابزار به شما کمک می‌کند تا ایده‌های خود را سریع و به آسانی به انیمیشن‌های جذاب تبدیل کنید!

مزایا و ویژگی‌های برتر سایت هوش مصنوعی انیمیشن Neural Frames:

  • آزادی عمل: با سایت ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی Neural Frames، محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد. این ابزار از متن‌های شما استفاده و آن‌ها را به ویدیوهای هنری دیجیتالی تبدیل می‌کند.
  • جادوی موسیقی: این ابزار یک ویژگی منحصربفرد برای علاقه‌مندان به موسیقی ارائه می‌کند. آهنگ خود را بارگذاری کنید و Neural Frames آن را تفکیک می‌کند. حالا می‌توانید ویدیوی خود را بر اساس عناصر مختلف آهنگ خود تغییر دهید. انگار که یک کارگاه کاری دیجیتال صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ویدیو دارید.
  • رابط کاربری آسان: با Neural Frames، هر کلیپی که می‌خواهید را به انیمیشن تبدیل کنید.
  • قابلیت رایگان: می‌توانید تا 6 ثانیه انیمیشن بسازید (اما لوگوی سایت در پایین ویدئو درج می‌شود).

پلن‌های ویژه Neural Frames:

  • پلن Neural Navigator 19 دلار در ماه: تا 12 دقیقه ویدیو با افزایش وضوح تا 720 پیکسل را به شما می‌دهد تا وضوح ویدئو بهتر دیده شود!
  • پلن Neural Knight 39 دلار در ماه: تا 36 دقیقه ویدیو با افزایش وضوح تا 1080 پیکسل را ارائه می‌دهد.
  • پلن Neural Ninja 99 دلار در ماه: امان تولید ویدیو بدون محدودیت تایم به همراه افزایش وضوح 4K فوق‌العاده!

3. سایت DEEPBRAIN: مناسب برای ساخت آواتار با هوش مصنوعی

ساخت ویدیو با هوش مصنوعی

DeepBrain یک نرم‌افزار تولید کننده آواتار با هوش مصنوعی (AI) است که محبوبیت زیادی نزد کسب‌وکارها و بازاریابان پیدا کرده است. این نرم‌افزار فرایند ایجاد و ساخت ویدیوهای آموزشی و کارتونی را بدون نیاز به فیلمبرداری سریع و آسان می‌کند!

مزایا و ویژگی‌های برتر سایت هوش مصنوعی انیمیشن DeepBrain:

  • آواتارهای AI با ویژگی‌های فوتو-واقعی: واقعی بودن آواتارهای AI DeepBrain به ویدیوهای شما اصالت می‌دهد.
  • کارآیی: با AI DeepBrain، می‌توانید زمان و هزینه‌ها را تا 80٪ کاهش دهید. این یک انتخاب عالی برای تولید ویدیوهایی با کیفیت بالا با کمترین هزینه ممکن است.
  • آواتارهای قابل تنظیم: AI DeepBrain آواتارهای AI سفارشی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد تا هویت برند خود را در تمام محتوای ویدیویی خود حفظ کنید. شما می‌توانید آواتار خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که با برند شما منطبق باشند.
  • قابلیت‌های چندزبانه: AI DeepBrain قابلیت ترجمه به چندین زبان زنده دنیا را ساخت انیمیشن با هوش مصنوعی فراهم می‌کند.

DeepBrain AI Studios یک گزینه عالی برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگی است که می‌خواهند با استفاده از آواتارهای AI ویدیوهای آموزشی ایجاد کنند. کافیست به DeepBrain بگویید که در ویدیوی خود در مورد چه موضوعی صحبت می‌کنید. خواهید دید که این نرم افزار با چه کیفیتی اقدام به ساخت ویدئو می‌کند. صدا و زبان مورد نظر خود را به همراه آواتار و پس‌زمینه‌تان انتخاب کنید و نرم‌افزار در چند دقیقه ویدیوی شما را ایجاد خواهد کرد!

 

 


تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند


    دیدگاه خود را بیان کنید

    به منظور بیان دیدگاه خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید