نصب پایتون

نصب برنامه ی پایتون مراحل کوتاه و آسانی دارد. به صفحه دانلود زبان پایتون در وب‌سایت رسمی Python Software Foundation مراجعه کنید ، دو نسخه اصلی قابل نصب برنامه ی پایتون وجود دارد.

برای انتقال به صفحه ی دانلود و نصب برنامه ی پایتون کلیک کنید.

شما می توانید با توجه به نیاز خودانتخاب کنید که آخرین به‌روزرسانی منتشر شده از نسخه 2 (Python 2)، نسخه 3 (Python 3) پایتون یا نسخه ی خاصی را میخواهید. اگر به دنبال یادگیری پایتون هستید پیشنهاد میشود که هر دو نسخه نصب برنامه ی پایتون را انجام دهید.

زبان پایتون نسخه 3 بهتر از 2 نیست؛ بسیاری از کتابخانه‌های نرم‌افزاری پایتون، از نسخه 2 این زبان پشتیبانی می‌کنند و با نسخه 3 قابل استفاده نیستند و بسیاری از برنامه نویس های حرفه ایی نسخه 2 آن را نصب میکنند.

دقت کنید که نسخه ی مربوط به سیستم عامل خود را نصب کنید. در این جا ما نسخه ی Python 3.10.5 ویندوز 64bit را نصب و برسی میکنیم

نصب برنامه پایتون سختی ندارد و با عکس به شما توضیح می دهیم شما پس از دانلود گزینه ی install now را بزنید و پس از آن منتظر بمانید که خط سبز پرشود.

کلاس های تخصصی پایتون

برای یادگیری تخصصی پایتون با ما تماس بگیرید

تبریک تمام شد!! با دیدن این صفحه یعنی نصب شما با موفقیت انجام شده و یک نکته باقی مانده است آن هم زدن دکمه‌ی Disable path length limit است حتما بر روی این دکمه بزنید.


تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند


    دیدگاه خود را بیان کنید

    به منظور بیان دیدگاه خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید