۵ تا از کتابخانه های پایتون

کتابخانه های پایتون شامل ماژول هایی است که یا زبان C و یا با زبان Python نوشته شده اند. به زبان ساده ، ماژول مجموعه ای از خطوط کد است که برای یک هدف خاص استفاده می شود و می تواند در برنامه های متعددی از آن استفاده شود که این کار باعث پرهیز از تکرار می شود که در برنامه نویسی بسیار مهم است.

Arrow-1 (اَرو)

Arrow از کتابخانه‌های محبوب پایتون است که ویژگی‌های بسیاری را برای ایجاد تبدیل تاریخ، قالب‌بندی، زمان و نشانه‌گرهای زمانی ارائه می‌دهد. این کتابخانه از نسخه‌ی پایتون ۳ و ۲ پشتیبانی می‌کند.

کتابخانه های پایتون
TensorFlow-2

TensorFlow یک کتابخانه ی پایتون برای یادگیری ماشین است که تیم Google Brain ایجاد کرده‌است. از TensorFlow برای توسعه، آموزش و طراحی مدل‌های یادگیری عمیق استفاده می‌شود. از این ابزار می‌شود برای محاسبات عددی استفاده کرد. TensorFlow می‌تواند روی موبایل، سیستم‌های تک سی‌پی‌یو و حتی روی GPU اجرا شود.

کلاس های پایتون

آموزش پایتون از پیشرفته تا مبتدی

Luminoth -3

تصاویر امروزه در همه جا حضور دارند و درک کردن محتوای آن‌ها برای برخی از اپلیکیشن‌ها بسیار مهم است. خوشبختانه تکنیک پردازش تصویر پیشرفت‌های بسیاری داشته است. Luminoth یک ابزار متن باز برای پایتون است که با استفاده از TensorFlow و Sonnet ایجاد شده است. در حال حاضر این کتابخانه توانایی تشخیص شئ‌های مختلفی را دارد.

Pyflux -4

Pyflux برای بررسی و پیش‌بینی سلسله‌های زمانی استفاده می‌شود. این کتابخانه  گزینه‌های مختلفی را برای interface ارائه می‌دهد. Pyflux به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند مدل‌های سلسله زمانی مانند GARCH را پیاده‌سازی کنند.

Zappa -4

Zappa یکی از بهترین پکیج‌های پایتون ( کتابخانه های پایتون ) است که توسط Miserlou توسعه داده شده است. ایجاد اپلیکیشن‌های Server-Less با استفاده از این ابزار و با کمک گرفتن از Amazon Web Service بسیار آسان است.


تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند


    دیدگاه خود را بیان کنید

    به منظور بیان دیدگاه خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید