کد مورس همستر

چگونگی وارد شدن به بازی همستر در تلگرام

برای ورود به بازی همستر در تلگرام، ابتدا کافی استروی لینک زیر  کلیک  کنید و بر روی دکمه “شروع” یا “Start” وارد بازی شوید.

اینجا کلیک کنید

 

کد مورس بازی همستر چیست؟

بازی کد مورس همستر یک بازی پرطرفدار و سرگرم‌کننده و با ترکیبی از اهرم های آموزشی کد مورس و عناصر جذاب بازی همستر، برای ارتقاء مهارت های کدگذاری و رمزنگاری بازی سازان طراحی شده است.

دارای چالش های متنوع و جذابی است که بازیکنان را به چکیده نوشتن و درک اصول پایه کد مورس تشویق می کند.

در این بازی، بازیکنان باید پیام هایی که با استفاده از کد مورس به صورت فوری و سریع ترجمه کنند. از آنجایی که دانستن و استفاده از کد مورس ممکن است برای برخی از بازیکنان چالش برانگیز باشد، بازی همچنین فرصتی عالی برای ارتقاء دقت، تمرکز، و تفکر منطقی است.

با انجام چالش های مختلف و پیام های رمزگذاری شده، در کنار ارتقاء مهارت های کد گذاری و حل معماها، می‌تواند تجربه مفیدی برای توسعه مهارت های کنجکاوی و تفکر منطقی باشد.

با توجه به اعتیادآور و سرگرم‌کننده بودن بازی کد مورس همستر، بازیکنان می‌توانند به طور پیوسته مهارت‌های خود را توسعه داده و از تجربه یادگیری جذاب و پرمزه این بازی بهره‌مند شوند. در کنار اینکه به اندازه کافی سرگرم کننده و تفریحی باشد.

کد مورس

چجوری باید از کد مورس استفاده کنم؟

برای استفاده از کد مورس همستر در تلگرام ابتدا باید از این لینک وارد بازی شوید. چند باری روی گزینه Earn per tap کلیک کنید تا سکه همستر شما به رنگ قرمز تبدیل شود. بعد کد سری که هر روز رسانه های مختلف و صفحه های مختلف منشر میکنند که منحصر به فرد است. هر روز را به صورت خط  و نقطه روی کلیک کنید و هر روز 1 میلیون سکه رایگان بگیرید.

 

برای اطلاعات بیشتر از بازی همستر مطلب زیر را مطالعه کنید

روی لینک زیر کلیک کنید


 

اگه به دنبال آمورش های معتبر در حوزه های مختلف هستید  شماره خود را وارد باکس زیر کنید تا مشاوره رایگان داشته باشید.

یا روی این متن کلیک کنید

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره موبایل خود وارد کنید


تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند


دیدگاه خود را بیان کنید

به منظور بیان دیدگاه خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید