فتوشاپ

طراحی لوگو با فتوشاپ شاید یکی از بهترین تخصص‌هایی باشد که هر طراح گرافیک می‌تواند آموزش ببیند. با این کار، امکان ورود به دنیای حرفه‌ای طراحی لوگو وجود دارد و ابزار کاربردی و حرفه‌ای فتوشاپ در این مسیر شما را یاری خواهد کرد تا به بهترین کیفیت کار دست پیدا کنید. لوگو به عنوان عنصری اساسی در هویت بصری یک شرکت، سازمان، برند، یا حتی یک وبسایت به کار می‌رود. این عنصر گرافیکی، یک نماد، نشانه یا تصویر کوچک است که با استفاده از شکل، رنگ، قلم و سبک خاصی طراحی شده است. هدف اصلی لوگو، شناسایی سریع و مشخص برند یا سازمان را برای مخاطبان و مشتریان فراهم کند.

ابتدا سند جدیدی را با اندازه دلخواه اضافه میکنیم و خطوط شطرنجی را فعال میکنیم این خطوط شطرنجی این امکان رو میده که کارمون دقیق تر و بهتر طراحی بشه برای تنظیم خطوط شطرنجی کلید های Ctrl  و K را از صفحه کلید اتخاب کرده و به تنظیمات برید و خطوط راهنما رو بسته به نیازتون تنظیم کنید .

فتوشاپ

ابتدا ابزار تایپ رو از جعبه ابزار برداشته و حرف دلخواه خودتون رو به صفحه اضافه کنید برای مثال من حرف A  رو به صفحه اضافه میکنم سایز حرف رو به دلخواه در میاریم و برای حرفه ای تر شدن کار از قسمت type  ها convert  میکنم به یک شکل و بعد از انجام این کار حرف A  تبدیل شده به یک شکل که میتونید راحت رنگش رو عوض کنید و یا یک حاشیه خالی ازش داشته باشید.

طراحی لوگو

در اینجا من رنگ را غیر فعال میکنم و فقط حاشیه شکلم رو نگه میدارم کلید های ctrl+G  از صفحه کلید انتخاب میکنم تا یک کپی از شکلم گرفته بشه و بعد شکل را کمی جا به جا میکنیم.

 در مرحله بعد دو لایه آخر را انتخاب کرده و ctrl+G   از صفحه کلید انتخاب کرده و کلیک راست میکنید و گزینه ی    convert to  Smart object را انتخاب میکنیم برای جلوگیری از تغییرات رو ی طرح لوگو  و جلوگیری از پیکسلی شدن شکل در افزایش یا کاهش سایز در قدم بعدی در لایه آخر دوبار کلیک کرده و به یک صفحه جدید منتقل میشوید و رنگ مورد نظر خود را از آیکون رنگ چکان  انتخاب کرده و رنگ مورد نظر خود را به یکی از  A ها میدهیم.

 

در اینجا ما یک لوگو ساده و کاربردی داریم میتوانید در صورت علاقه از قسمت TEXT اسم کامل شرکت یا شغل مخورد نظر خود را نیز زیر لوگوی خود اضافه کنید.


تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند


    دیدگاه خود را بیان کنید

    به منظور بیان دیدگاه خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید