فریلنسینگ

در اصل کار فریلنسری کاری است که در آن فرد به‌جای کار برای یک شرکت، برای خودش کار می‌کند. با اینکه فریلنسرها با شرکت‌ها و سازمان‌ها قرارداد کاری دارند، این قرار‌دادها با قراردادهای کاری بلندمدت و حضوری متفاوت است و دست‌آخر فریلنسرها خود-اشتغال هستند.

با اینکه کار فریلنسری نیز خود انواع مختلفی دارد، اما می‌توان ویژگی‌هایی کلی برای کار فریلنسری برشمرد. به‌صورت کلی در کار فریلنسری، فریلنسرها خود مسئول بسیاری از چیزهایی هستند که در کار سنتی بر عهده کارفرماست. برای مثال تنظیم ساعات کاری و تقسیم کار میان پروژه‌های مختلف.

کار فریلنسری

آیا واقعا می‌توانیم از هوش مصنوعی برای افزایش درآمدمان کمک بگیریم؟

بگذارید پاسخی سرراست برای این سوال ارائه کنم: بله! ربات ChatGPT از جمله ابزارهای برآمده از هوش مصنوعی است که می‌تواند انقلابی فوق‌العاده در نحوه کار کردن و پول درآوردنمان ایجاد کند. کمک گرفتن از این ابزار کاربردی در کنار سایر ابزارهای هوش مصنوعی می‌تواند شما را در تک تک مراحل فریلنسینگ همراهی کرده و بازدهی هر عملیاتی که برای آن اقدام می‌کنید را افزایش دهد. از عملیات‌های مرتبط با پروژه‌یابی بین‌المللی و تعامل با مشتریانتان گرفته، تا انجام و تحویل نهایی پروژه.

به کمک این ابزار هر فرد می‌تواند به لیست بلندی از فرصت‌ها برای کار با مشتری خارجی به صورت ریموت جاب دست پیدا کرده و بدون نیاز به خارج شدن از اتاقش کسب و کاری درست و حسابی برای خود دست و پا کند.

ChatGPT چیست؟

حالا که درباره تسهیلات فراهم شده برای فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT خواندید، احتمالا مشتاق یادگیری نحوه کار کردن با آن شده باشید. جای هیچ نگرانی نیست، در ادامه ضمن نحوه کمک گرفتن از این ابزار برای انجام پروژه‌هایتان، درباره خلاقانه‌ترین راه‌های کمک گرفتن از این ربات جهت کسب درآمد دلاری نیز صحبت خواهیم کرد. اما قبل از آن لازم است جهت درک بهتر نحوه کار با ChatGPT، ماهیت این ربات را بهتر بشناسید.

همانطور که گفتیم، ChatGPT یا Chat Generative Pre-training Transformer یکی از ابزارهای کاربردی برآمده از هوش مصنوعی است. این ابزار با تکیه بر یادگیری ماشینی می‌تواند به تولید انواعی از متن‌ها بپردازد که شباهت فوق‌العاده‌ای به متن‌های نوشته شده توسط انسان‌ها دارد.

هدف اولیه کمپانی توسعه دهنده این ربات از راه اندازی آن، تولید سیستمی بود که بتواند به طور خودکار در ربات‌های گفت‌وگو (chat bot) به کار گرفته شود. حالا پس از توسعه و رشد ChatGPT، این ربات عملا می‌تواند در هرگونه گفت‌گویی شرکت کرده و صاحب نظر باشد. به بیان ساده‌تر، هر سوالی که بپرسید، جوابتان را می‌گیرد. چه سوالتان ساده و دم ستی باشد و چه پیچیده و تخصصی.

چطور می‌توان از ربات ChatGPT استفاده کرد؟

استفاده از ChatGPT به هیچ عنوان دشوار نیست. کافی است وارد پلتفرم ربات شوید، سوالتان را بپرسید و جواب بگیرید. تنها مرحله چالش برانگیز این فرآیند نحوه ورود به پلتفرم ربات است، اما غمتان نباشد تا وقتی ما را دارید خیالتان راحت.

مرحله اول: ایجاد حساب کاربری OpenAI

برای شروع بهره‌مندی از تسهیلا فراهم شده در عرصه فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT اول از همه به یک جساب کاربردی نیاز خواهید داشت. باز کردن حساب کاربردی خود شامل پنج قدم ساده است که در ادامه هرکدام از آن‌ها مورد بررسی قرار می‌دهیم:

  1. در گام اول باید پس از ورود به آدرس اولیه سایت روی دکمه SING UP کلیک کنید.
  2. با فشردن دکمه SING UP پنجره‌ جدیدی روی نمایشگرتان ظاهر خواهد شد که روی آن توضیحاتی درباره لزوم باز کردن اکانت OPENAI جهت استفاده ChatGPT به چشم می‌خورد. در قسمتی پایینی پنجره دکمه‌ای تحت عنوان create an openAI account وجود دارد که برای برداشتن قدم بعدی باید روی آن کلیک کنید.
  3. در قدم سوم باید آدرس ایمیلتان را در کادر مشخص شده وارد کنید و روی دکمه continue کلیک کنید.
  4. برای برداشتن قدم چهارم نیازمند یک شماره تلفن همراه خارجی هستید. جهت عبور از این مرحله می‌توانید شماره‌ای مجازی برای خود تهیه کرده و آن را در کادر مشخص شده وارد کنید.
  5. پس از ارائه شماره همراهتان به پلتفرم، کدی توسط وبسایت openAI برایتان ارسال خواهد شد که با نوشتن کد در کادر مشخص شده، به راحتی وارد فضای ربات ChatGPT خواهید شد.

گیف نحوه ثبت نام openai فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

معطل شماره مجازی نمانید

همانطور که گفتیم کاربران برای ایجاد حساب کاربری در پلتفرم OpenAI نیازمند دریافت پیامک تائید این پلتفرم هستند. نکته قابل توجه این است که علی‌رغم وجود پیش شماره کشور ایران در میان پیش‌فرض‌های ارائه شده توسط پلتفرم، کاربران ایرانی مجوز دسترسی به ابزارهای آن را ندارند. به همین دلیل، لازم است برای شروع فعالیت‌هایتان در ربات ChatGTP پیش از هرچیز برای خریدن شماره مجازی یک کشور خارجی اقدام کنید. برای خرید شماره‌های مجازی قابل فعال سازی در پلتفرم OpenAI می‌توانید به وبسایت نامبرلند مراجعه کنید. به کمک نامبرلند شماره مجازی مورد نیازتان برای وریفای شدن در OpenAI  به صورت فوری در دسترستان قرار خواهد گرفت تا بتوانید مراحل ثبت‌نام در این پلتفرم را سریعا تکمیل کرده استفاده از ربات ChatGTP را آغاز نمایید.

صفحه اصلی نامبر لند

 

مرحله دوم: شروع گفت‌وگو با ربات

با ورود به حساب کاربریتان می‌توانید اولین گفت‌وگوی صمیمانه خود با یک ربات را تجربه کنید. همه چیز از تصویر پایین شروع می‌شود و در واقع، صفحه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید اولین صفحه‌ای است که پس از ورود به حساب کاربریتان با آن روبه‌رو خواهید شد. در همین صفحه، شما می‌توانید سوال‌هایتان را با ربات در میان بگذارید. برای مثال، ما از ربات ChatGPT درباره ایده مقاله نویسی پیرامون راه‌های کسب درآمد از طریق انواع ریموت جاب مناسب برای یک فرد دورنگرا سوال پرسیدیم.

صفحه ورودی ChatGPT

پس از نوشتن سوال، تنها با قشار دادن دکمه اینتر، ربات شروع به حرف زده کرده و جواب را برایتان ارسال می‌کند.

سوال ابتدایی از GPT فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

مرحله سوم: مکالمه تخصصی خود با ربات را آغاز کنید

طبیعتا صرف چاق سلامتی با ربات در زمره راهکارهای افزایش درآمد فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT قرار نمی‌گیرد. برای این که بتوانید به شکلی بهینه از ربات ChatGPT استفاده کنید، باید به سراغ مرحله سوم یعنی شروع مکالمه تخصصی بروید.

اجازه بدهید برای توضیح این مرحله، گفت‌وگویی بالاتر با ربات شروع کرده بودیم را ادامه دهیم. طی گفت‌وگوی بالا، ربات ده ایده برای ریموت جاب به افراد درونگرا ارائه کرد. بیایید به ایده شماره شش  ربات برای نوشتن مقاله نگاه کنیم:

“اتحادیه درنگراها: راهکارهایی خلاقانه برای کسب درآمد بدون ترک فضای راحت منزلتان”

 

در ادامه از ربات می‌خواهیم تا چهارچوبی کلی برای نوشتن مقاله‌ای مطابق موضوع شماره شش در اختیارمان بگذارد و دوباره دکمه اینتر را می‌زنیم. این بار، جواب زیر را از ربات دریافت می‌کنیم:

توانایی ربات در ارائه موضوعات اصلی

.

یک چهارچوب کامل. آن قدر پر و پیمان که تنها نصف آن در اسکرین شاتمان جا شد. وقتی پایمان را فراتر می‌گذاریم و از ربات می‌خواهیم که شروع به نوشتن پارگرافی برای مقدمه مقالمه‌مان کند، پاسخ مورد نظرمان را دریافت می‌کنیم:

توانایی ربات در پاراگراف نویسی

حقیقتا حیرت‌انگیز است، مگر نه؟

دو روش اصلی ربات ChatGPT برای کمک به فریلنسرها

فریلنسرها می‌توانند هم در زمینه پیدا کردن و مذاکره با مشتریان و همچنین برای پیشبرد عملی پروژه‌هایشان از هوش مصنوعی کمک بگیرند. نکته قابل توجه درباره پیدا کردن مشتری در دو پلتفرم عمده فریلنسینگ، یعنی فایور و آپوورک تفاوت‌ چشمگیر نحوه پیدا کردن مشتری در هرکدام از این پلتفرم‌ها نسبت به یک دیگر است. در پلتفرم فایور، این مشتری است که با بسته به پکیج‌های طراحی شده توسط فریلسنر برایش درخواست کار می‌فرستند و در پلتفرم آپوورک، این فریلنسر است که باید پروپوزال خود را تقدیم کارفرما کند. البته که درباره تفاوت‌های روش جذب مشتری در دو پلتفرم فایور و آپورک به کرات در مقالات و همایش‌های موسسه تکانش با یک دیگر صحبت کرده‌ایم.

دومین روش ارائه شده برای تهسیل فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT، کمک در پیشبرد پروژه‌ها است. ChatGPT نه تنها در صفر تا صد مراحل نوشتن پروپوزال و پیدا کردن کارفرما در کنارتان خواهد بود، بلکه پس از آن نیز شما را در زمینه انجام کامل پروژه همراهی خواهد کرد. در ادامه توضیحات بیشتری درباره هرکدام از روش‌های ارائه شده برای تهسیل فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT با همدیگر صحبت خواهیم کرد.

کمک گرفتن فریلنسرها از ربات ChatGPT برای پیدا کردن مشتری در Fiverr

پلتفرم فایور به گونه‌ای طراحی شده‌ است که افراد به عنوان فریلنسر، اکانت مرتبط با خود را در این پلتفرم ایجاد می‌کنند. کارفرمایان حاضر در این پلتفرم بسته به محتوای نوشته شده در اکانت هر فرد، درباره واگذاری یا عدم واگذاری پروژه‌های خود به یک فرد تصمیم می‌گیرند.

بنابراین می‌توان اینطور استنباط کرد که اصلی‌ترین چالش پیدا کردن کارفرما و در واقع پروژه‌یابی بین‌المللی در پلتفرم فایور، مرحله به وجود آوردن اکانت است. هر فریلنسر فعال در آپورک، باید شاخه‌های پرطرفدار حوزه کاری خود را بشناسد و پکیج بندی سرویس‌های خود را بر اساس آن به انجام برساند. بیایید ببینم که هوش مصنوعی، چطور ما را در زمینه شناخت عرصه‌های پرطرفدار بازار در فایور و طراحی اکانتی متناسب با این عرصه‌ها راهنمایی می‌کند.

توجه داشته باشید که تمامی قابلیت‌های ربات چه برای پکیج بندی سرویس‌هایتان در فایور و چه برای بهبود کیفیت پروپوزالتان در آپوورک قابل استفاده است. در ادامه اگرچه مزایای کلیدی استفاده از ربات در هر پلتفرم را به صورت جداگانه بررسی کرده‌ایم، اما می‌توانید با مطالعه آخرین پاراگراف از توضیحات ارائه شده برای هر مرحله، نحوه بهره‌مندی از تمامی مزایای ارائه شده توسط ربات در پلتفرمی که مشغول فعالیت  در آن هستید را  مطالعه کنید.

۱. پیدا کردن نیچ‌های پرپتانسیل در فایور و آپوررک

همانطور که گفتیم، اولین گام برای طراحی یک اکانت قوی در پلتفرم فایور و شروع کسب درآمد دلاری، پیدا کردن شاخه‌های پرطرفدار عرصه فعالیتتان است. خب برای رسیدن به جواب این سوال کافی است آن را با ربات ChatGPT مطرح کنید. با فرض این که شما از فریلنسرهای حوزه‌های گرافیک باشید، از هوش مصنوعی درباره پرطرفدارترین شاخه‌های این حوزه سوال پرسیده‌ایم:

توانایی ربات در شناسایی رفتار مخاطب فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

بر اساس تحلیل هوش مصنوعی از بازار فایور، طراحی لوگو، طراحی برای شبکه‌های اجتماعی و طراحی سایت، سه مورد از پرطرفدارترین شاخه‌های کاری عرصه گرافیک در پلتفرم فایور محسوب می‌شوند. لازم به ذکر است که هوش مصنوعی OpenAI این قابلیت را به کاربران آپوورک نیز ارائه می‌دهد که جلوتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.

2. مرحله دوم از طراحی اکانت فایور به کمک ربات ChatGPT: دریافت تایتل و تگ برای پکیج‌ سرویس‌هایمان در سایت فایور

حالا می‌توانیم با فرض این که حوزه تخصصی ما طراحی گرافیکی برای شبکه‌های اجتماعی است، از ربات بخواهیم که تایتل‌ها و تگ‌های پیشنهادی‌اش برای تکمیل حساب فایور در این شاخه را بهمان ارائه کند.

تایتل و تگ پکیج فایور-فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

مطالب پیشنهادی توسط این ربات آن قدر جامع و کامل‌اند که در هر اسکرین شات شامل تنها بخشی از  آن‌ها است (بخشی که در یک اسکرین شات راحت جا می‌گرفت 😅). شما می‌توانید با مطالعه تک به تک پیشنهادات و موارد ذکر شده توسط ربات، به مناسب‌ترین پاسخ ممکن دست پیدا کنید. آن چه در نهایت از ربات ChatGPT دریافت خواهید کرد، یک پکیج بندی کامل و سلیس است که در کسری از ثانیه دل مشتری‌ها را خواهد برد.

درست مانند قابلیت قبلی، این قابلیت از هوش مصنوعی نیز می‌تواند مورد استفاده فریلنسرهای آپوورک قرار بگیرد که در ادامه توضیحات آن را خدمتتان ارائه خواهیم کرد.

کمک گرفتن فریلنسرها از ربات ChatGPT برای پیدا کردن مشتری در UpWork

بیایید یک بار دیگر نحوه دورکاری بین‌المللی در پلتفرم آپوورک را با همدیگر مرور کنیم. فریلسنرها باید برای کسب درآمد ارزی از آپوورک، باید با کارفرماهای فعال در حوزه کاری خود ارتباط برقرار کنند. مراحل برقراری این ارتباط شامل سه مرحله زیر است:

  1. مطالعه رزومه کارفرما
  2. ارسال پروپوزال و قیمت پیشنهادی
  3. مذاکره نهایی برای شروع پروژ.

خبر خوش برای فریلنسرهای ایرانی این است که شما می‌توانید صرفا به کمک  ChatGPT تمامی این سه مرحله را به نحو احسن پشت سر بگذارید، حتی اگر مهارت‌هایتان در زبان انگلیسی تعریف چندانی نداشته باشد. ضمن این که برای درمیان گذاشتن درخواست‌هایتان با ربات نیز می‌توانید از ابزار ترجمه گوگل استفاده کنید. در ادامه مرحله به مرحله برقراری ارتباط بهینه با کارفرما به کمک هوش مصنوعی را با همدیگر مرور خواهیم کرد.

3. بهینه سازی و ارسال کاتالوگ آپوورک به کمک ربات ChatGPT: تایتل و تگ مناسب جهت کاتالوگ نویسی

project catalog یا همان بسته خدمات در آپوورک، کاربردی مانند گیگ طراحی شده توسط فریلنسرها در فایور دارد. به زبان ساده‌تر، مجموعه فایل‌هایی که در پلتفرم آپوورک برای کارفرما ارسال می‌کنید، کاتالوگ می‌گویند. طبیعتا هر کارفرما نیاز منحصر به خود را دارد و شما می‌توانید به کمک هوش مصنوعی کاتالوگ خود را به بهینه سازی صد در صدی مطابق نیازهای کارفرما برسانید. اول از همه درخواستمان پیرامون گرفتن تایتل و تگ مناسب جهت کاتالوگ نویسی را با ربات مطرح می‌کنیم. یک بار دیگر لازم به ذکر است که هوش مصنوعی OpenAI این قابلیت را به کاربران فایور نیز ارائه می‌دهد.

توانایی ربات در ایجاد پروفایل آپوورک بهینه

ربات هم طبق معمول رویمان را زمین نمی‌اندازد و هر آن چه که می‌خواهیم را در اختیارمان خواهد گذاشت.

۴. به کمک ربات به مجموعه عناوین پروپوزال خود دست پیدا کنید

مرحله دوم این است که به مجموعه عناوینی که می‌توانیم در پروپوزالمان بگنجانیم دست پیدا کنیم. این مجموعه عنوان‌ها باید بر اساس توضیحات پروژه ارائه شده توسط کارفرما طراحی شوند. برای همین هم ضمن گنجاندن توضیحات کارفرما در صورت سوالمان، درخواستمان در این زمینه را با ربات مطرح خواهیم کرد:

رسیدن به اوتلاین پروپوزال با هوش مصنوعی

ربات در پاسخ به این درخواست ما، ضمن ارائه عناوین مناسبی که می‌توانیم به پروپوزالمان اضافه کنیم، توضیحات و ایده‌های مرتبط با هر عنوان را نیز در اختیارمان خواهد گذاشت. بدین ترتیب می‌توانیم بر اساس همین توضیحات و ایده‌ها به سراغ درخواست بعدیمان برویم، اول قبل از بگذارید یک چیز دیگر هم از ربات بخواهیم.

نحوه به کارگیری این قابلیت در فایور:  توجه داشته باشید که اصول پروژه گیری در پلتفرم فایور، متفاوت از نحوه کسب درآمد دلاری در پلتفرم آپوورک است. بر همین اساس، شما در فایور نیازی به نوشتن پروپوزال ندارید اما می‌توانید بر اساس همین قابلیت از ربات، پکیج بندی سرویستان در فایور را نیز تکمیل کنید.

۵. دریافت لیست کلمات تاثیرگذار برای بالا بردن شانس تائید پروپوزالمان

پیش از این که نوشتن پروپوزال به کمک ربات را آغاز کنیم، از او می‌‌پرسیم که آیا می‌تواند لیستی از کلمات تاثیر گذار برای جذب مشتری در آپورک را به ما ارائه کند:

ربات هم می‌گوید چراکه نه و لیستی بلند بالا از کلمات کلیدی در اختیارمان می‌گذارد.

نحوه به کارگیری این قابلیت در فایور:  این قابلیت برای کاربران فایور نیز در دسترس است. شما می‌توانید درخواستتان برای دریافت کلمات تاثیرگذار در بهبود کیفیت پکیجینگ خود را با ربات در میان بگذارید.

۶. آغاز پروپوزال نویسی به کمک هوش مصنوعی

حالا بیایید نوشتن پروپوزال به کمک هوش مصنوعی را آغاز کنیم تا به عمق مفهم ساده سازی عملیات‎های مختلف فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT پی ببریم. در ادامه از ربات می‌خواهیم که مقدمه‌ای برای پروپوزالمان طراحی کند که شامل کلمات کلیدی شماره یک، شماره دو و شماره چهار باشد… بی‌بی‌دی، بابی‌دی…بو:

نوشتن مقدمه پروپوزال به هوش مصنوعی

۷. با ارائه ایده‌های خلاقانه کارفرما به تحسین وادار کنید

بیایید خلاقیت رباتمان را بسنجیم و از او بخواهیم که ضمن بازنویسی مقدمه پروپوزال، دو ایده خلاقانه تاثیرگذار نیز به کارفرما ارائه کند. ایده‌هایی که کارفرما با دیدن آن‌ها صد در صد مصمم به همکاری شود. ضمنا با توجه به خفن بودن این مرحله از عملکرد ربات، پاسخ کامل ارائه شده توسط آن را در دو اسکرین شات خدمتتان نشان خواهیم داد:

گنجاندن کلمات کلیدی در مقدمه به کمک هوش مصنوعی ادامه مقدمه طراحی شده توسط ربات-فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

نحوه به کارگیری این قابلیت در فایور: این قابلیت در فایور نیز قابل استفاده است. شما می‌توانید زمینه کاری خود در فایور را با ربات در میان بگذارید و از او بخواهید تا ایده‌هایی خلاقانه برای گنجاندن در پروفایلتان ارائه کند.

۸. به کارفرما ثابت کنید که فضای کارش را می‌شناسید

اما آخرین قدم… به نظرتان دیگر چطور می‌توان یک کارفرمای خارجی را تحت تاثیر قرار داد؟ قطعا در یک فضای بین‌المللی، کارفرما هرچه بیشتر تحت تاثیر فریلنسری قرار می‌گیرد که شناخت مناسبی از بازار کار هدف داشته باشد. بر همین اساس می‌توانیم برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرما در همان نگاه اول از او بخواهیم که جمله‌ای مرتبط با پروژه، به زبان مادری کارفرما برایمان طراحی کند. حال با فرض این که کارفرما از اهالی کشور مصر است، ربات اینگونه به درخواستمان پاسخ خواهد داد:

اثبات آشنایی با بازار مخاطب- فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

9. کمک گرفتن ChatGPT برای پیشبرد مذاکره با مشتریان

برخلاف روند اخذ پروژه دلاری در پلتفرم فایور، فریلنسرهای فعال در پلتفرم آپوورک ممکن است نیاز به مذاکره بیشتری با کارفرمایان داشته باشند. یکی از چالش برانگیزترین بخش‌های مذاکره، چانه زنی بر سر قیمت کار است. ممکن است کارفرما قصد پرداخت قیمتی کم‌تر از قیمت رایج بازار را داشته باشد که در این صورت می‌توانیم به کمک هوش مصنوعی، کارفرما را برای پرداخت قیمت مناسب متقاعد کنیم. بر همین اساس مشکلمان را با ربات در میان می‌گذاریم:

چانه زنی و مذاکره به کمک ربات

همانطور که می‌بینید ربات چندین ایده در اختیارمان می‌گذارید که می‌توانیم با تکیه بر آن‌ها به چانه زنی خود ادامه دهیم. حال با مطالعه ایده‌ها به این نتیجه می‌رسیم که ایده شماره یک ربات، ایده قابل اتکایی برای چانه زنی با مشتری است و از ربات می‌خواهیم جمله‌ای متقاعد کننده مطابق ایده شماره یک ارائه کند:

توانایی ربات هوش مصنوعی در ارائه دیالوگ

 

در نهایت هم روی ماه AI را می‌بوسیم و از او تشکر می‌کنیم:

کمک گرفتن از هوش مصنوعی ربات ChatGPT در حوزه‌های مختلف کاری این روزها بازار فریلنسری در تمامی حوزه‌های کسب و کار حسابی داغ است. کافی است یک اکانت وریفای شده فایور و یا یک اکانت وریفای شده آپورک داشته باشید، تا به راحتی و با پروژه یابی دلاری، صادرات خدمات خود را آغاز کنید و به درآمد ارزی برسید. در ادامه می‌خواهیم درباره نحوه کمک گرفتن از تسهیلات فراهم شده عرصه فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT در حوزه‌های کاری مختلف با همدیگر صحبت کنیم. کاربرد ربات ChatGPT در برنامه‌نویسی برنامه‌نویسی یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها در دنیای فریلنسینگ است. استفاده از ربات ChatGPT می‌تواند حسابی برای برنامه‌نویس‌ها کار را بنداز باشد. ChatGPT می‌تواند کد بنوسید و ایرادات موجود در کدهایی که نوشته‌اید را مشخص کند. مهم نیست که کدتان به چه اروری برخورد کرده باشد، کافی است آن را با ChatGPT در میان بگذارید تا ایراد کار را برایتان مشخص کنید. البته که این مورد را هم شخصا برایتان امتحان کرده‌ایم تا با نحوه کار ربات بیشتر آشنا شوید. در اسکرین شات زیر، از ربات خواسته‌ایم که زحمت نوشتن کد پایتونی را برعهده بگیرد که بتوان به کمک آن اعشار را به باینری، اکتال و هگزا دسیمال تبدیل کرد. تنها در عرض چند ثانیه می‌توانید کدی بی‌نقص و کار راه انداز از ربات تحویل بگیرید. این شما و این پاسخ ربات اعجوبه OpenAI:

کمک گرفتن از هوش مصنوعی ربات ChatGPT در حوزه‌های مختلف کاری

این روزها بازار فریلنسری در تمامی حوزه‌های کسب و کار حسابی داغ است. کافی است یک اکانت وریفای شده فایور و یا یک اکانت وریفای شده آپورک داشته باشید، تا به راحتی و با پروژه یابی دلاری، صادرات خدمات خود را آغاز کنید و به درآمد ارزی برسید. در ادامه می‌خواهیم درباره نحوه کمک گرفتن از تسهیلات فراهم شده عرصه فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT در حوزه‌های کاری مختلف با همدیگر صحبت کنیم.

کاربرد ربات ChatGPT در برنامه‌نویسی

برنامه‌نویسی یکی از پرطرفدارترین حوزه‌ها در دنیای فریلنسینگ است. استفاده از ربات ChatGPT می‌تواند حسابی برای برنامه‌نویس‌ها کار را بنداز باشد. ChatGPT می‌تواند کد بنوسید و ایرادات موجود در کدهایی که نوشته‌اید را مشخص کند. مهم نیست که کدتان به چه اروری برخورد کرده باشد، کافی است آن را با ChatGPT در میان بگذارید تا ایراد کار را برایتان مشخص کنید.

البته که این مورد را هم شخصا برایتان امتحان کرده‌ایم تا با نحوه کار ربات بیشتر آشنا شوید. در اسکرین شات زیر، از ربات خواسته‌ایم که زحمت نوشتن کد پایتونی را برعهده بگیرد که بتوان به کمک آن اعشار را به باینری، اکتال و هگزا دسیمال تبدیل کرد. تنها در عرض چند ثانیه می‌توانید کدی بی‌نقص و کار راه انداز از ربات تحویل بگیرید. این شما و این پاسخ ربات اعجوبه OpenAI:

کاربرد ربات در برنامه نویسی-فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT

کاربردهای ChatGPT برای دیجیتال مارکترها

آیا به دنبال ایده‌ای برای نوشتن محتوا، راه اندازی کمپین‌های بازاریابی یا تولید پست در شبکه‌های اجتماعی می‌گردید؟ ChatGPT می‌تواند زحمت همه این‌ها را برایتان بکشد. این ربات می‌تواند راهکارهایی تخصصی در رابطه با نحوه تعامل با مشتریان و پاسخگویی به سوالاتشان در پلتفرم‌های مختلف برایتان ایجاد کند. ضمنا، شما را در مسیر ایجاد خبرنامه و نوشتن متن ایمیل‌های تبلیغاتی یاری کند.

چندین و چند روش دیگر نیز برای افزایش درآمد فریلنسینگ توسط هوش مصنوعی ربات ChatGPT وجود دارند. فقط کافی است حوزه کاری خود را مشخص کنید و به قلب پروژه‌ها بزنید. فرقی نمی‌کند که چه سوال یا درخواستی از ChatGPT داشته باشید، این ربات در کسری از ثانیه هر آن چه به آن نیاز داشته باشید را در اختیارتان خواهد گذاشت.

این ربات عملا هیچ محدودیت قابل لمسی برای پاسخ دادن به سوالات پیچیده و تخصصی ندارد. به کارگیری این ربات در انجام پروژه‌هایتان، علاوه بر افزایش سرعت به انجام رسیدن پروژه، دانشتان را بیشتر کرده و کار کردن را حسابی برایتان لذت‌بخش می‌کند.

 


برای ارتباط با ما و کسب اطلاعات بیشتر شماره ی خود را وارد کنید:

جهت دریافت مشاوره رایگان شماره موبایل خود وارد کنید

اگر به این مطلب علاقه مند بودید برای آموزش های بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید


تا کنون دیدگاهی برای این مطلب ارسال نشده است. اولین نفری باشید که دیدگاه خود را بیان می کند


    دیدگاه خود را بیان کنید

    به منظور بیان دیدگاه خود لطفا ابتدا وارد سایت شوید